Fiskmamma :)


Date: 2009-08-30 / Time: 22:37:19
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Gårdagen var jätte trevlig. Själv blev man dock för full :( As tråkigt. Bilderna kommer nog upp imorgon. Är så trött nu.

Mamma gick precis hem. Har varit och handlat med henne (så nu har vi proppat med mat). Sen har jag slingat och klippt henne. Blev så fint :)

Sen idag (är så glad) har jag och Matte blivit fisk Mamma och Pappa :) Vi har köpt en supersnyggt akvarium och 16 små bäbisar. Dom är så söta allihopa och alla har blivit döpta. Har tyvärr inte hunnit tagit kort på mina små älsklingar än. Men det ska jag göra imorgon och visa er. Imorgon ska jag också gå ner till Söder Zoo och köpa mig några till små fiskisar och en till växt till vårat supercoola akvarium.

Imorgon ska Amanda och Emma följa med mig till skolan och vara modeller. Ska bli jätte kul :) Får se vad vi ska hitta på med dom!

Godnatt alla söta läsare, nu ska jag slappa i soffan innan jag går och lägger mig.


Vimmel från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]