Andra bilder från helgen


Date: 2009-08-11 / Time: 20:05:20
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Lördagens outfit


Söndagens outfit


Min tatuering. Tror inte att jag har visat den på närbild förut


Jetski, vattenskoter och båt i stugan


Jag och pappa på skotern


Kusin Linus (11år) är helt galen


Farbror Örjan körde


Jag körde




Kusin kärlek ♥


Matte va på flum humör, haha







På söndagen var vi bara vid banan och åkte :) Hur kul som helst!


Vi va ut på flotten och tog massa kort


Arne var med, och flytvästen på


Matte


Matte Södergren


Jag






Min snygging


Sandra och Madde


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Denice!!! Såg bilden på hunden och undrar va de e för ras?? Allt bra me dej annars då?? Kram sara

2009-08-26 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]