20.12


Date: 2009-08-17 / Time: 20:12:47
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Dagens




Har precis klippt Pontus. Blev jätte snyggt! Jenny skulle kommit förbi, men båda är så trötta så vi skjuter upp det
till imorgon istället. Matte håller på och tvättar, så duktig. Men just nu är han ute och springer en stund tills tvätten har torkat. Förstår inte hur han orkar. Nyss sa han att han skulle gå och lägga sig, hehe.

Det är simpsons på tv, små tittar lite. Är också jätte trött. Men kan inte gå och lägga mig förns allt är klart.

Visst var läppstiftet jag köpte helt okej då:) Jag gillar det verkligen!


Jag ska sova över i Falun på onsdag. Fan va kul vi ska ha tjejer :)


Kommentarer
Postat av: Elin

super snyggt läppstift dennis :)

vill oxå passa i nå läppstift. men det kladdar bara av sig på tänderna och så ser jag ut som en tant :(

KRAM!

2009-08-17 @ 22:02:56
URL: http://elinsofias.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej gumman!

Såg bilderna på facebook och tänkte på att du passar verkligen i rött läppstift! Och super najs till svart klänning. Det måste du ha fler gånger. Hoppas allt e bra annars. :) Puss å kram

2009-08-18 @ 09:48:22
Postat av: Dempa

Tack så mycket brudar. Det är bara bra med mig. Med er också hoppas jag :)

2009-08-18 @ 13:05:06
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]