17.50


Date: 2009-08-01 / Time: 17:50:44
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Blev inge vila för mig inte. Matte ringde precis när jag skulle lägga mig på soffan och frågade om jag skulle med och åka jetski. Så självklart gjorde jag ju det hellre. Det var jätte roligt som alltid. Man börjar lära sig mer och mer nu. Men det var så vågigt idag, så då är det så himla svårt att hålla jämn fart. Sen åkte jag, Matte, Emil, Anna och Peter till Tenstopet och åt mat. För mig blev det Ceasarsallad. Den var grymt god.

Nu har jag precis hoppat ur badet. Låg och lyssnade på min älskade Anki (minns ni?)och slappade i  de asvarma vattnet :) Härligt. Men nu blir det inget segande. Vi ska åka halv 8 typ, så nu lär man lägga på ett kål :)

Ha så kul ikväll alla. Det ska vi verkligen ha de :)

Här har ni Anki. Hon är från Teknikmagasinet för endast 149 kr :) Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]