Onsdag


Date: 2009-04-01 / Time: 21:34:30
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Skola som vanligt :) Idag har vi haft stenhårt pass på morgonen sen fick vi besök av Marcus från GHD och information om deras plattänger. Så fick vi prova massa olika lockar och produkter. Jätte kul var det! Man fick mycket tips. Sen har vi färgat in vårat egna hel-huvud i en och samma färg. Den såg ju ut som en clown innan vi började. Eftersom vi har färgat en fjärdedel varje gång vi provat något nytt. Men imorgon ska den klippas och då blir det snyggare om hela håret är i samma färg.

Halv 7 möttes jag, mamma och lillasyster på Helt Enkelt för att äta. Var så länge sen vi tre gjorde något tillsammans. Vi åt super god mat och hade jätte mysigt. För mig blev det grillad biff med svampsås och potatisgratäng :) Sen åkte vi hem till mig och så stylade jag dom med en ny teknik jag lärde mig idag med plattången. Typ som ett tretångsjärn fast större lockar och det ser mycket mer naturligt ut :) Super snyggt blev det!

DAGENS



Nu blir det tv i sängen. Matte är och kollar på hockey, men han kommer nog hem när som helst :)
Godnatt

PS. Idag kom Jenny hem föresten, blev helt chockad när hon ringde när jag satt på tåget på väg hem till Gävle. Trodde att hon skulle komma hem imorgon. Så glad att du är hemma nu babe!!! Så ska vi busaaaaa! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]