Mitt aprilskämt


Date: 2009-04-01 / Time: 21:41:27
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Imorse när jag satt på tåget på väg till skolan så satt jag och tänkte ut mitt skämt. Så jag skickade ett mess till ca 20 st i min telefonbok. Samma sms:
"Nu sitter jag och Matte i bilen på väg till Arlanda. Hittade världens billigaste sistaminuten. Ha det så bra i kalla Sverige. Puss Denice och Matte."

Gissa om det var många som gick på det? Hahaha.. Jag är så bra! Så jävla roligt när andra skäms över att dom är så dum ibland ;) Nästan alla gick faktiskt på det! :) hihi
Och jag hade tänkt ut min taktik. Jag tänkte att om man skickar så tidigt som möjligt så har folk knappt hunnit vaknat och då fungerar inte hjärnan riktigt + att ingen har hunnit lura dom än. Och det blev lyckad. Så skönt.

Martin Axner var faktiskt den första som inte gick på det. Han skrev: "1:a April, skulle inte tro de. Ha det så kul i kalla Falun". Haha, typiskt!

Den ända som har lurat mig idag iallafall är Sandra. Hur dum jag nu var som gick på det och inte tänkte ett steg längre.



Kommentarer
Postat av: Forsberg

Jag är grym!!!

2009-04-04 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]