Min vecka hittills


Date: 2009-04-22 / Time: 20:52:37
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Måndagens


Så hade vi styling på morgonen på en klass 1:or, så söta! Och då använde vi sprayfärger och dom var super nöjda :)

    

Sen efter lunch så kom Jenny, Lovisa och Ewe. Så färgade vi håret på dom. Blev slingor och utväxtfärgning ;)
När vi kom hem cruisade vi lite i Lovisas bil och åkte ner till jetskibanan och hälsade på lite.









I tisdags hade vi klippteknik och sen när jag kom hem gick vi på stan en sväng, sen blev det fika på java.
Jag, Amanda, Jenny, Sanna, Frida, Nina, Sandra, Moa och Sanna :) Vilket gäng vi blev!
´


Dagens:


Och lite bilder från idag :)
       Sanna fick hjälpa mig att färga in Amandas löshår :) Duktig! Blev visst inga bilder på Amanda, Sanna var väl för ego att hon bara ville ha kort på sig själv :P Ni blev jätte fina idag tjejer :D Tack för att ni ställer upp till vårshowen.

Nu ska jag och Matte kolla på Mumien, läskigt!!!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]