HEJ LOVELY


Date: 2009-04-19 / Time: 20:10:44
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Vi börjar med en Dagens









Shopping från helgen, snygg klänning från Gina. Ska bäras på lördag :)


Vill inte prata om gårdagen, somnade pinsamt tidigt. Har varit en vit helg iaf! Så idag, har det varit en super skön dag. Vaknade rätt tidigt (vilket var logiskt med tanke på gårdagen) då kollade jag och Matte lite på tv och åt frulle. Sen gick jag upp i lugn och ro och fixade i ordning mig. Ringde Amanda som en tok. Hon var nämligen på väg hem från Arlanda då:) Så fort hon kom hem så sprang jag över. Så kul och se dig igen stumpan:) Har saknat dig så! Och lite avis man blev på all shopping och så då. Själv fick man en present, ett deadem och rockringar ;) Superbra! Tack.

Sen gick vi, Nina och Sanna ner på stan och satte oss på Java och fikade. Det var lite för kallt för att sitta ute, hade tänkt oss Brända först. Men det var jätte mysigt på Java. Tog lite kaffe till att börja med, sen beställde jag och Sanna in en varsin Sallad. Jag tog kyckling, ädelost och baconsallad och Sanna tog parma/mozarella. Båda tog vitlöksdressing till. Jätte gott! Tur att ingen av oss skulle hångla direkt efter säger jag! Hahaa

Imorgon ska Jenny, Lovisa och Ewe följa med mig till skolan och vara färgmodeller :) Ska bli riktigt kul att fixa till deras 20 mil långa utväxter :) Haha

Ha en bra kväll alla söta läsare!



Kommentarer
Postat av: Maja.

snygg klänning denice!:)

2009-04-19 @ 21:21:22
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: sanna

lycka till med färgningen idag bruttan! ses på tisdag/onsdag :)

2009-04-20 @ 16:00:54
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]