Färgmodeller idag


Date: 2009-04-22 / Time: 09:55:17
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Amanda, Sanna och Johanna ska följa med mig till Falun idag. Ska göra slingor av olika slag på alla tre. Sen ska dom + Jenny, vara mina modeller på våran Vårvisning nästa tisdag. Ska bli jätte skoj! Blev sovmorgon idag också, för vi har ju träning och städning på morgonen, vilket dom inte ska vara med på. Skönt!

Amanda ska hämta mig och 5 minuter, så det är bäst jag börjar klä på mig :)
Ha en toppen dag allihopa! Vädret är fantastiskt och mot helgen ska det blir 18 grader. Kan vi förståå?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]