Torsdag, och snart helg


Date: 2008-10-23 / Time: 12:24:40
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag vaknade jag klockan nio av att min morbror ringer och väcker mig. Han hade fixat två biljetter till hockeyfesten på lördag:) Jag & Amanda ska gå och det ska bli jätte roligt. Det börjar redan klockan två på dagen!

Sökte på lite information om hockeyfesten och detta kom upp:

Hockeyfesten Läckerolarena 25/10-08

· Lunch & underhållning

· Matchbiljett Läkerol Arena

· Hockeyfesttröja...mm

· Middag, dryck & underhållning


ESTRADEN 14.00
Varmt välkommen till Estraden
där det bjuds på lunch, försnack,
underhållning...mm. Som vanligt
så ser vi till att hamna i bästa
möjliga stämning inför matchen.
Viktigt att vi samlas alla med
start kl. 14.00 så att vi kommer
ihop oss med ramsor och diverse
happenings från scenen.

MATCHEN 17.00
BRYNÄS - LULEÅ
OBS! Matchstart 17.00.
Vi är på plats i god tid för att
bygga stämming så att det hörs i
varenda vrå av "Läkerolen" .
Vi hade en fantastisk stämnning
sist så det håller vi i och toppar.

ESTRADEN 19.15
Vi hälsar välkommen åter till
Estraden ca: 19.15 och kvällens
partaj. Vi äter & dricker gott, låter
oss roas, underhållas av diverse
blandade småhopp. Spelare,
tränare, domare...mm
På mångas begäran:
Lars Vegas Trio. Skratt & fullt ös!
NonStop live partymusik med
Easy Kit & Partypistolerna!
Bäddat för träningsvärk i benen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]