Skön dag


Date: 2008-10-22 / Time: 16:02:41
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag vaknade jag först halv 9, men är man ledig så är inte de direkt en tid som man vill gå upp. Så jag somnade om igen och vaknade sen halv 11. Jätte skönt! Var helt slut då när jag vaknade. Sen ringde Jenny, som kom förbi på lite frukost och gossip :)

Vid två tiden kollade jag på ett avsnitt av desperate och halv 3 gick jag ner och käkade på kina med pappa :) åt biff med champinjoner och bambuskott.. Så fruktansvärt gott!

Nu håller jag på och lagar lite egen pasta-carrbonara till matte som kommer hem vilken minut som helst. Sen ska jag gå över till Amanda och kolla när hon ska sätta i löshår på Sandra. Frida ska också kika :)

Sen efter de ska jag klippa Matte och Emil, för 50 kr/st ;) heheheh....


Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]