Onsdag och tråkig hemtenta


Date: 2008-10-29 / Time: 20:07:36
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Gick upp kl nio imorse, och började med hemtentan! Det är så otroligt mycket!! Blir så less. Har om organiserat ett helt företag idag på första frågan! Med modeller och ekonomi teknik! Blir helt slut i huvudet av allt tänkande. Så vid halv två gick jag ner på stan, mötte Frida och Nina en snabbis på Gina innan jag skulle möta Farmor och lilla syster på nian för att käka. Blev älsklingsrätten! Suussshii :)  Mmmm så gott!


Sen gick jag på stan och kollade runt lite efter nått att ha på fredag! Ska hem till Ella & Cristian på fest. Ska bli jätte kul.. har inte festat med dom på över ett år! :) Sen kom Matte strax efter fyra iallafall och då gick vi ner till Clas Ohlson och hälsade på Macko.. Carro träffade vi också! Där handlade Matte en liten cd-spelare som han ska ha på sitt lilla "kontor" på jobbet, som han kallar det..hahah!

Jag köpte iallafall en klänning idag, helt underbar! Ska ha den på fredag, så ni får se den då, eller på bilder från helgen.

Har fixat lite med min Halloween dräkt idag också.. Men det känns så konstigt att göra det utan Amanda (the expert) hehe, för det känns som att jag bara gör fel. Men den kommer bli så snygg när den är klar :P På lördag ska ja ha den!

Nu ska ja o Matte kolla på Det okända. Läskigt!!!!
Sen blir det Efterlyst och Insider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]