Kaffe och hemtenta


Date: 2008-10-07 / Time: 12:31:15
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det är bara några minuter kvar tills hemtentan släpps och sen har jag en vecka på mig att skriva den. Vet inte alls vad det kommer handla om eller nått..
Har precis kollat klart på Oprah, handlade om förtryckta sekter. Helt sjukt var det.. en av de äldre männen i sekten i Colorado City var gift med 16 tjejer var av dom var 10 minderåriga.. och tillsammans hade han 67 barn. Så jävla äckligt!!!!

Igår vid 14 tiden så var jag på en timmes helkroppsmassage på Gamla Gävles SPA, det var så fruktansvärt skönt. Lyssnade på avslappnade musik. Men det ända som var lite drygt var ett det fanns en klocka i rummet som tickade, och jag som är så känslig för småljud. Skulle aldrig kunna sova om det fanns en tickande klocka i rummet.

Sen efter de så var jag, amanda och frida på stan en sväng. Amanda köpte en as ball klocka och tyg till hennes soffa och jag köpte att par stövlar.

Här är dom, as nöjd är jag!


Sen har jag fått världens finaste blomma av Amanda som tack för att jag har hjälpt till så mycket med hennes flytt. 

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]