Pappas dag idag :)


Date: 2008-11-09 / Time: 16:30:44
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har jag jobbat, åtta till tolv. Sen åkte jag hem, duschade och bytte om och åkte hem till pappa för att äta och mysa! Vi åt kött och potatisklyftor med pepparsås och till efterrätt blev det varma hallon, jordgubbar och blåbär med vaniljglass. Jätte gott! Han fick kallingar och strumpor av lilla syster och mig. Sen efter de åkte jag till Sandra och drack lite kaffe innan vi vid tre tiden åkte till B-hallen för att kolla på grabbarna när dom spelade hockey-bockey match. Dom förlora, men det var inte deras riktiga bockey-lag, dom hade hoppas in i ett annat för att det fattades folk. Så nu är vi hemma igen och Matte har precis duschat. 

Ska strax åka hem till Mattes farmor och farfar på middag! En riktig släkt dag blev det idag! hehe..

Ikväll blir det hockey, Sverige-Finland och sen film med majsen min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]