Löördag


Date: 2008-11-15 / Time: 14:23:47
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Imorse klev jag upp kvart över sju, klädde på mig och borstade tänderna sen åkte jag till jobbet. Åt frukost där innan jag började klockan åtta. Var ganska mycket folk idag, och alla kom på en och samma gång. Det är så typiskt. Men det gick bra ändå :) Slutade 11, så det var hur skönt om helst! Då åkte jag ner på stan och parkerade pärlan, för att springa in på Beyoung och köpa mig en svart paljettklänning. Det är exakt samma som jag har köpt i guld, men jag ville verkligen ha en svart också! Och det var ju så bra pris på dom. Och jag hade världens tur, för det fanns bara en kvar i M i butiken, precis vad jag skulle ha. Så jag fick min svarta klänning tillslut. Men nu blir det ingen mer shopping på ett tag. Sen gick jag förbi Sandra på Bodyshop och kollade in hur det gick första dagen som anställd ;) Grattis till de Manjo! Du passar perfekt där bakom kassan ;) Fast nu står du ju inte bara där men ändå :P

Sen efter de så åkte jag hem och la mig bredvid min latmask som fortfarande låg i sängen och sov. Men han vaknade när jag la mig bredvid. Då mös vi lite, sen gick vi upp och spelade Mario Kart Wii. Så jävla kul är det, men jag blir så fruktansvärt förbannad varenda gång nån jävel åker in i mig. Ja skriker i hela rummet. Jag får damp, speciellt om man leder loppet och så kör tre stycken in i en så man flyger upp i luften och resten åker förbi.. då blir jag jävligt less. och det hände x antal gånger idag! hahah, Matte bara skrattar åt mig.. Men efter omgången så blev det ändå min "Peish" som fick gå upp på prispallen och ta emot första priset iallafall ;) Hade mycket stilpoäng i hoppen! Såå jävla skönt! Ha Ha Matte! Där fick du!

Nu har jag solat och vilat samtidigt. Ska glo lite på tv ett tag nu och bara slappa vidare. Sandra slutar fyra, så vi ska ses efter de och fixa och tillsammans inför ikväll. Då ska vi hem till Nina, som ska ha lite födelsedagsfirande! Vet inte riktigt vilka som kommer, men det ska bli kul! Har köpt åtta heiniken på flaska tills ikväll.. Tror inte att jag får i mig alla direkt. Men det är alltid någon som dricker för fort och får slut på dricka! Det var någon gång för ett tag sen, som jag drack åtta stycker faktiskt.. helt sjuk! Jag som brukar bli as kalas på ett sex-pack 3,5er ;) Så jag köpte de utifall det skulle hända igen! Vill inte bli så full heller, och odräglig. Det är så trashit!

Har tråkigt nog inte tagit någon bild på klänningen än, men jag ska ha den ikväll. Så ni kanske ser den ute i svängarna!

Är också tvungen att lägga in världens gulligaste lilla Kevin från Idol. Han är så söt här så jag tror ja svimmar!



Kommentarer
Postat av: Elina Polmé

Fiin blogg du har sötnos :)

Lär ju festa snart, eftersom det inte blev nått sist. Puss

2008-11-18 @ 00:36:11
Postat av: sarah

haha han är så söt

hur fan har du hittat den där bilden dempis?

2008-11-20 @ 17:02:50
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: Denice

Sarah, Hittade den på tv4s hemsida :P och Elina, klart vi lär ta en fest snart :D

2008-11-24 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]