Halloween & Kinkyparty


Date: 2008-11-03 / Time: 22:22:09
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Helgen har varit så galen! Men lördagen var den stora höjdpunkten. Jag och Amanda hade sytt på våra dräkter sen i måndags, men inte lagt ner så mycket på det som vi hade tänkt. Så i lördags morse vaknade jag, lite halv bakis och slö vid halv elva och då skickade jag ett mess till Amanda och frågade om hon var vaken. Men dagen innan sa hon att jag inte fick höra av mig före tolv. Men då tänkte jag, utifall hon hade vaknat innan och tänkte att hon kunde ligga och dra sig till klockan tolv i onödan, heheh. Men hon hörde av sig vid tolv iallafall. :)

Då gick jag över till henne och sydde. Vi trodde inte att vi hade så mycket kvar & göra och att det skulle gå rätt så fort. Men nålen gick av efter den andra, trådarna tog slut, knapparna lossnade, och hade sytt dom bak&fram och svansen satt för löst. Man stöps nästan av flugan och klockan tickade. Fyfan vilken panik vi hade där ett tag. Man visste inte om man skulle skratta eller gråta. Och vi skrek och ville bara slänga skiten i papperskorgen. Men vi gav inte upp! Och tjugo i sex vart dräkterna klara. Och vi skulle vara på festen klockan sex. Good luck babies!

Klockan åtta kom vi äntligen till Evelina och Hedlund. Men bättre sent än aldrig ;) Vi hade otroligt roligt! Vi körde killarna mot tjejerna dans och sång med olika låtar, vi körde både macarena och bunnydansen, och killarna körde YMCA och kycklingdansen. Det var så jäkla roligt, gud va vi skrattade. Killarna sög ju! Kolla på facebook, har lagt upp lite filmer och bilder där. Senare på kvällen drog vi ner på Goya. Grymt kul var det där med. Och här kommer lite bilder sen helgen :)

    
      
 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]