Det blir en till Sex and the City film!


Date: 2008-11-07 / Time: 14:32:44
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag har aldrig varit ett stort SATC-fan men nu på senare tid har jag bara älskat de. Det är så bra! Filmen var super bra och avsnitterna är ännu bättre. Längtar verkligen tills nya filmen kommer. Men dom sa på The Voice att dom inte skulle börja spela in den förns nästa sommar, så det kommer ju dröja ett tag innan den kommer ut, men huvudsaken är att det kommer ut. :) Längtar också tills man kommer få se alla fina kläder och skor som den nya filmen kommer innehålla :D



Idag har jag varit i skolan, började kvart över nio. Fick låna Ninas bil imorse så jag slapp cykla i den här kylan. Jätte snällt Nina! :) Sen när jag slutade, strax innan tolv, åkte jag ner på stan för att lämna bilen till Nina och blev upphämtad av pappa. Vi åkte och hämtade Cajsa hemma hos henne och åkte till Kina på söder, som vanligt, och käkade och babblade som sjutton. Var så länge sen jag träffade Cajsa nu. Det var jätte skoj, och jätte fin i håret var hon också :) Vi skulle försöka ses mer i helgen innan hon åker tillbaka till Växjö på måndag.

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att mamma ska komma med min farsdagspresent som hon har varit och handlat åt mig:) Gulligt! Och matte spelar Wii-sports, golf lirar han förtillfället :P

Ska bara vara hemma o slappa mig nu ett tag, kanske kolla lite på tv och försöka plugga lite. Sen vid halv sju ska vi åka hem till Mattes pappa på lite kalas, han fyller nämligen år :) Ska bli gott med lite kaffe och bulla :) Ikväll blir det bara lungt, hade tänkt träffa Jenny en stund idag också.. Hon har lite planer för kvällen ;) men en stund ska vi väl hinna ses iallafall :) Skönt att vi börjar samtidigt imorgon bitti på Scandic, så att vi kan äta frulle ihop. Det är alltid roligt. Har bara rökt tre cigg sen i lördags också. Inte för att jag har planerat att sluta helt, men det har inte blivit så bara. Jag har inte känt det där suget. Men mot helgen kanske det blir nån till. Men det känns bra :) Ingen idé och röka om man absolut inte är sugen heller. Nina är däremot jätte duktig, som har hållt upp mer än en vecka nu med rökningen! Men hon ska ju sluta också. Så henne får vi gratulera. Håll ut ;)

Nu ska ja lägga mig i soffan och kolla lite när Matte spelar lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]