081128


Date: 2008-11-28 / Time: 12:53:27
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Härligt datum!

Idag är det nämligen 4 år tillsammans för mig och Matte, så mysigt. Så idag blir det heldag och super mys!
Han slutar om en halv timme. Då hade vi tänkt åka lite skoter, som i onsadags, men nu har ju nästan allt smällt.. så det blir nog inte av. Hehe .. Men vi ska iallafall åka ut till Ikea och hälsa på mamma och hon ska bjuda oss på en liten lunch där ute eftersom det är våran dag ;) Och så ska vi få lite julpynt :P

Sen idag så ska jag och Matte baka pepparkakor och lussebullar tillsammans, ska bli super kul! Mina kommer bli så snygga och goda :P haha .. Sen ska vi laga mat tillsammans och massera varandra. Det kommer bli en toppen dag! Blir väl film ikväll och Wii-mario kart :) Skit kul ..

Älskar dig majsen.. Du är bäst du!

Hos pappa, sommaren 05


Hemma hos Matte, våren 05
 
Skotertur i Lingbo, vintern 04


Tre år sedan.. På Mattes student



Kommentarer
Postat av: emma.

de va inte igår ;)

2008-12-01 @ 22:37:07
URL: http://maliciouss.blogg.se/
Postat av: Denice

Näe, verkligen inte. Och det känns jätte kul. Hoppas det blir många många fler år :D

2008-12-02 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]