Myskväll med Amanda & Sandra


Date: 2008-12-01 / Time: 22:22:23
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har Amanda och Sandra precis gått. Vi har kollat på nyaste DH och Horton hears a Who. Den var så himla mysig, den tycker jag verkligen att ni ska kolla på!
 


Matte kom precis innan för dörren. Vilket timeing ;) Han har varit och kollat på hockey hos Tunnan! Nu ska vi snart gå och lägga oss och kolla på South Park som börjar klockan elva :) Det är ju bäst!

Blev bjuden till Cissis 20-årsfest, i vårat gamla hem i Sätra på lördag! Det ska bli jätte kul. Var as länge sen man festade där, men man kan ju inte ha fest där när man inte bor där länge. Cissi kan visst, men hon bor ju ända i stockholm nu, så man förstår ju. Det blir ju större än hos hennes mamma på stan också. Sandra, Nina och kanske Amanda ska med också :) Kul! Och Sandra H ska ha fest ihelgen också, hon fyller år på torsdag. Och ska ha fest på fredag var det sagt, men nu var det visst osäkert. Men vi får se. Ska fömodligen jobba på fredag och lördag.

Åh, jag kommer inte kunna hålla mig med min nya klänning till julafton. Ska nog ha den på lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]