Mörk måndag


Date: 2008-12-01 / Time: 15:15:30
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Igår kollade jag och Matte på Horton, men Matte somnade efter en kvart så då tröck jag av och kollade på tv istället, snappade över mellan Wallander och Miami vice. Så vi ska väl kolla klart på Horton ikväll istället ;)

Somnade typ halv tolv igår och vaknade till alarmet klockan elva idag. Trodde verkligen att jag skulle vakna tidigare men jag var helt slut när jag vaknade. Även fast jag hade sovit i elva timmar. Hade skola idag, kvart över ett började jag. Men jag hade verkligen inte lust eller ork att gå idag plus att lektionerna inte är obligatoriska, inte en enda lektion. Men det är ju bra att gå iallafall, för att dom går igenom allt så att det blir lättare att förstå.
Så pappa kom hit vid halv tolv så fakturarade jag lite. Sen mötte jag upp Jenny och gick ner på stan en sväng. Har hittat en klänning till julafton nu och la undan den :) Pappa ska köpa den med mig imorgon. Fick ju nyårsklänningen av mamma, så nu blev det jämt :P

Nu har jag precis kommit hem från stan, har gjort lite andra ärenden på stan också. Så snart ska jag börja laga lite mat. Matte slutar ju om 50 min, brukar ha maten klar tills när han kommer hem. Kyckling på menyn idag! Sen ska ja bara ta det lungt. Är fortfarande slut från förra veckans praktikfall och helgens partaj.

DH har kommit ut idag också, nedladdat och klart. Så det ska jag och Amanda titta på som vanligt när hon slutat jobbet:P

Later ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]