Måndag och utmattad


Date: 2008-12-15 / Time: 19:38:03
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag är fruktansvärt slut efter helgen. Blev väldigt mycket. Har nog varit överallt den här helgen.. och mycket fest har det blivit. Har lagt ut massa bilder på face, men tänkte bara lägga upp lite bilder sen skoteråkningen här :)

         


Nu ska jag och Amanda strax kolla på Sunes jul. Har käkat och vilat hemma nu. Blev taco-paj, en mycket stor favorit här hemma. Idag har jag varit varit ner på stan en sväng och handlat en julklapp till farmor och sen blev det grupparbete med Sandra, Emil och Tony hos Sandra. Ska skippa skolan imorgon och bara göra arbetet. Ska träffas hos Sandra igen halv 11.


Hittade världens gulligaste bild idag när jag kollade runt lite på google. Helt sjuk va söt hon är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]