Lucia


Date: 2008-12-13 / Time: 18:08:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har kollat på Skönheten och Odjuret med amanda idag och bara slappat. Sen gick vi till stan och hämtade mina nycklar som Sandra fick med sig hem igår. Sen gick vi till gävlestrand och gick ut med martin en sväng. Sen var vi så kalla att vi var tvungna att gå in och värma oss innan vi skulle gå tillbaka hem till söder. Då gjorde vi varma mackor med ost och varm choklad. Jätte mumsigt!

Nu har jag precis hoppat ur badet, ska börja fixa mig inför kvällen strax. Ska eventuellt ha en korall rosa klänning. Får se hur det känns sen :) Ikväll blir det lite föris här hos mig. Då ska vi dricka glögg, med alko såklart, äta lussebullar (5,2) hahaha och ha glitter i håret. Skulle varit hos Amanda egentligen men hon orkade inte städa :P Sen ska vi till Erik vid 9 tiden med Henke och co. Sen så pallrar vi vidare till goya efter midnatt ;)

Det finns många olika sorters Lucia :)

     

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]