Hjärndöd


Date: 2008-12-17 / Time: 19:20:04
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

Igår träffades vi halv 11 hemma hos Sandra och började plugga. Vid strax efter ett gav vi upp. Då gick jag och Sandra ner på stan och mötte upp Nina vid biblioteket och sen kom Frida, Sandra och Amanda. Köpte ett bar super snygga rosa pumps och ett deadem med en svart rosett. Skorna kostade bara 300 kr så jag kunde inte hålla emot. Fast jag inte skulle köpa något till mig själv att jag lovat mig. Men ibland går det inte att hålla sina löften :) Blev julklappar till Eva (pappas tjej) och Matte. Nu är det bara mormor & morfar och pappa och Per kvar. Men jag vet vad jag ska köpa :) Kan tyvärr inte skriva det här :P

Idag träffades vi hos Sandra samma tid som igår. Så pluggade vi tills pappa ringde mig så åkte vi och åt på kina. Sen tillbaka till sandra vid två tiden och sen har vi pluggat där tills nu! Så ni kanske förstår varför jag är hjärndöd nu. Fyfan..  och suck! Nu ska jag bara vila.. Vill inte anstänga hjärnan för fem öre. Ska kolla på Efterlyst och Insider som vanligt med Majsen idag :) Är sugen på godis.. men ändå så åt jag en popcorn med Matte igår :) Men det är så goootttt!!

Imorgon ska ja fika med Josefine Nielsen, har inte umgåts med henne på år och dar. Har massor att prata om! Ska bli jätte kul. Sen ska jag och Amanda fixa varandras hår ;) hehe.. Jag ska sätta om mitt hår och färga de och Amanda ska sätta i sitt hår och färga de. Kommer bli super bra och det kommer ta tid! Längtar verkligen, känner mig så ofräsh i håret nu! 

Och på fredag ska vi äta julbord i hemlingby, pappa, jag, Josse, Eva och Matte ;) Mysigt. Har inte ätit ett enda julbord än så länge :( Längtar verkligen till julskinkan (som är min favorit!)

Här är skorna och deademet från igår.

    


Kommentarer
Postat av: Ella

Åhhhhh... vart köpte du skorna?

I love!!!!!!



Hoppas allt är bra och att det går bra med studierna. Kämpa på, snart lite ledigt från skolan. Ha en riktigt skön jul. Hälsa familjen med massor av kramar.

Puss

Ella

2008-12-17 @ 19:37:27
Postat av: Ella

Åhhhhh... vart köpte du skorna?

I love!!!!!!



Hoppas allt är bra och att det går bra med studierna. Kämpa på, snart lite ledigt från skolan. Ha en riktigt skön jul. Hälsa familjen med massor av kramar.

Puss

Ella

2008-12-17 @ 19:37:52
Postat av: Denice

Heej! Jag köpte dom på Berglövs inne på flanör bredvid Gina :) Pass på! Med de priset ryker dom nog fort. Ja, ja kämpar på! :) Ska hälsa alla! Pussis

2008-12-17 @ 19:53:23
Postat av: Elina Polmé

Nämen gud vilka sööta skoor!!

Ses snart igen sötnos? Efter juletiderna

nån gång :)

Puss

2008-12-17 @ 23:14:13
Postat av: Denice

Tack! :) Självklart måste vi göra de. Du får gärna komma till mig och äta middag hos mig med oss tjejer på juldagen om du vill :) Puss

2008-12-18 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]