Hej bloggen


Date: 2008-12-12 / Time: 13:31:52
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag är jag väldigt trött. Vaknade kl 11 av att mamma ringde och väckte mig. Blev lite quiz igår på slicken! Och ikväll ska vi till midgård på förfest sen blir det kåren! Det är tunntömning där ikväll, så ölen kommer kosta 14 kronor och all annan dricka kommer vara hur billig som helst. Så det känns bra, för en fattig student som jag! :) Närå, jag skämta .. jag är ju miljonär nu! Vann 15 mille igår på lotto. Skönt.. sticker nog till thailand imorgon:P

Igår fick jag lite städ-fel i hjärnan, och bestämde mig för att ta i tur med mina katastrof lådor, med smink och annat. Titta så fint det blev :) Så nu vet jag vart allt ligger, så skönt. förut fick man ju gräva som en galningen efter det man skulle ha plus att jag har slängt allt smink som är gammalt och förstört.

   

Har precis gjort två supermumsiga baguetter, en till mig och en till Matte. Han ska få din när han kommer hem. Han slutar nu, men jag har redan hunnit äta upp min! Den var super god och innehåller: Salladsblad, gurka och skagenröra på en nybakad baguette från Ica söder ;) Det är Mattes som är på bilden, men snart blir det uppäten!



Jaa, vid halv 3 tiden ska jag till mamma idag och fika, prata och så. Ska äta där lite senare, vid 4 kanske. Är inte så hungrig nu direkt efter den där feting baguetten. För Matte ska vara här hemma med sina jobbar polare och föra lite innan dom ska på julbord med företaget. Och då håller jag mig utan så länge. Ska skjutsa dom kl 6 till Engeltofa, där dom ska äta julbordet. Sen blir det hem och fixa, sen taxi med tjejerna till midgård 29.

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]