God jul alla läsare


Date: 2008-12-24 / Time: 00:53:26
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu ska jag precis gå och lägga mig. Har varit hos frippe. Bara grabbar och jag! Har druckit massa glögg och öl, lyssnat på musik och spelat guitarr :) Jätte mysigt. Imorgon blir det julfrukost hos mamma sen eftermiddags firande hos pappa. Sen vid 8 kör det igång hos mig och Matte :) Blir ungefär 30 pers på julklappsbytet och alla ska handla 2 paket var. Och det blir ju ca 60 paket som vi kommer ha under taket imorgon inte vi går ut allesammans :) Kanske ses?

God jul iallafall och hoppas ni får det ni önskat er av tomten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]